אסון קריסת הקיר: האב סופד: "השאיר תורה וחסד"

    המהדורה המרכזית No Comments on אסון קריסת הקיר: האב סופד: "השאיר תורה וחסד"

    ר' שמחה שטיינברגר, שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזי' וספד לבנו יצחק ז"ל שנהרג בקריסת הקיר בירושלים: "בחור בן 24 שלא מחסיר שום סדר בישיבה ומוסיף עוד כמה שעות יומיות של חסד בהתנדבות בבתי חולים ולשמח ילדים מיוחדים. עמל על קעמפים לילדים חולים בחו"ל, אבל לא טס, כי לא רצה להשאיר את החברותא למשך שבועיים"

    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ר' שמחה שטיינברגר, אבי של הבחור יצחק שנהרג בקריסת הקיר בירושלים, ספד לבנו בראיון מיוחד ב'מהדורה המרכזית' הערב, בהגשת אבי מימרן: "הקב"ה חנן אותנו בחסדו שלא שמענו על מותו של יצחק עד שהגענו לבית החולים. ב"ה שאנחנו לא נפגענו מגל השמועות אבל צריך להיזהר בזה מאוד".

    לדבריו: "אני לא נכנס לטרגדיה ולמה שקרה. העיקר זה התורה והערכים שהוא השאיר אחריו. בחור בן 24 שלא מחסיר שום סדר בישיבה ומוסיף עוד כמה שעות יומיות של חסד בהתנדבות בבתי חולים ולשמח ילדים מיוחדים".

    האב השכול שיחזר: "הוא עמל על כל הפרטים של הקעמפים לילדים החולים בחו"ל, אבל לא טס עם הילדים, כי לא רצה להשאיר את החברותא שלו לבדו למשך שבועיים. הוא אמר לי פעם: "מעולם לא אמרתי דבר שאינו אמת". ראיתי את פניו אחרי פטירתו והוא היה נראה חי, מת ממש בנשיקה".

    עוד אמר: "דודי ירד לגנו, להקב"ה היה חסר פרח בעציץ ליד כיסא הכבוד, הוא ירד לרחובות ירושלים ובחר דווקא בבנינו שימות על קידוש ה'. כל מי שמגיע לנחם מקבל על עצמו קבלה טובה לזכותו".

    האזינו>>>



    0 תגובות